Centrum Terapii Dialog – partnerstwo w rozwoju dedykowanej platformy dla pacjentów, specjalistów i administracji.

Kontekst biznesowy i cele

Centrum Terapii Dialog to dynamicznie rozwijająca się sieć przychodni psychoterapeutycznych i psychiatrycznych. W 2019 roku stanęli przed wyzwaniem: jak przy rosnącej liczbie pacjentów i specjalistów utrzymać wysoką jakość obsługi i jednocześnie usprawnić procesy administracyjne?

Najważniejsze cele projektu:

  • ułatwienie pacjentom dostępu do usług online
  • poprawa jakości obsługi i komunikacji
  • wsparcie specjalistów w codziennej pracy
  • optymalizacja procesów administracyjnych

Najważniejsze wyzwania

Centrum Terapii Dialog potrzebowało dedykowanego rozwiązania, dopasowanego do swoich potrzeb i wychodzącego naprzeciw dynamicznemu rozwojowi organizacji. Konieczne było stworzenie intuicyjnej platformy, która:

  • zapewni najwyższe standardy bezpieczeństwa i prywatności danych pacjentów
  • zintegruje się z systemem dokumentacji medycznej EDM - podstawowym narzędziem do zarządzania placówkami i procesami medycznym
  • połączy prostotę obsługi z elastycznością konfiguracji usług, by z łatwością adaptować się do zmieniających się potrzeb biznesowych

Rozwiązanie

W odpowiedzi na te wyzwania zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy w 2019 roku Portal Pacjenta, który stał się kluczową platformą. Przez kolejne lata system ten był rozwijany i rozbudowywany wraz z nowymi potrzebami, co doprowadziło do stworzenia holistycznego ekosystemu cyfrowego składającego się z trzech komplementarnych portali.

" Z Yellows współpracuję już od 7 lat i z pełnym przekonaniem polecam każdemu taką współpracę. Od początku czuję ich ogromne zaangażowanie i odpowiedzialność za projekt - mam poczucie, że podchodzą do niego tak, jakby tworzyli go dla siebie. Przez te kilka lat stworzyliśmy świetne rozwiązania które są codzienne używane i bardzo pomagają w pracy. To zespół ludzi, z którym po prostu dobrze się współpracuje - kompetentny, zaangażowany, otwarty i z prawdziwym partnerskim podejściem. "

Ewelina Kostecka, Dyrektor ds. operacyjnych i rozwoju

Portal Pacjenta

To serce platformy. Dedykowana aplikacja webowa dla pacjentów Centrum Terapii Dialog, która stanowi główny punkt kontaktu i miejsce zarządzania wizytami. Umożliwia:

  • rezerwację i opłacanie wizyt online
  • zarządzanie terminami wizyt, podgląd historii spotkań
  • zamawianie recept, weryfikację zaleceń po wizytach
  • przesyłanie dokumentacji do CT Dialog
  • zdalne podpisywanie dokumentów i zgód
  • zamawianie dokumentacji medycznej
  • wyszukiwanie specjalistów według nurtów terapeutycznych i problemów

Dzięki temu pacjenci mają pełną kontrolę nad swoimi wizytami – wygodnie, bez kolejek i dostępnie 24/7.

Portal Specjalisty

Początkowo zaprojektowany jako aplikacja mobilna, z czasem rozwinięty do pełnoprawnej platformy webowej, która wspiera codzienną pracę setek specjalistów oferując:

  • wgląd w grafik i szczegóły wizyt
  • wizyty online i łatwy kontakt z pacjentami w związku z nimi
  • zgłaszanie urlopów i przerw w pracy
  • procesowanie kontraktów terapeutycznych z pacjentami
  • generowanie faktur i podgląd rozliczeń finansowych
  • powiadomienia o zmianach godzin rozpoczęcia pracy

Portal Rozliczeniowy

Narzędzie dedykowane dla pracowników administracyjnych CT Dialog, które wspiera ich w rozliczaniu wynagrodzeń specjalistów. System pozwala na:

  • elastyczne definiowanie warunków rozliczeniowych
  • przeliczanie wynagrodzeń dla specjalistów
  • korekty rozliczeń pod indywidualne przypadki
  • terminową wysyłkę rozliczeń do setek specjalistów

Efekt współpracy

4,8 / 5

średnia ocen aplikacji przez pacjentów (18 940 oceny)

110 tys.

pacjentów skorzystało z systemu od początku istnienia

+700 tys.

wizyt umówionych online, (średnio 15 tys. miesięcznie*)

+540 tys.

płatności online obsłużonych w systemie (średnio 12 tys. miesięcznie*)

*Średnie liczone w latach 2024 - 2025

Efekt współpracy

4,8 / 5

średnia ocen aplikacji przez pacjentów (18 940 oceny)

110 tys.

pacjentów skorzystało z systemu od początku istnienia

+700 tys.

wizyt umówionych online (średnio 15 tys. miesięcznie)

+540 tys.

płatności online obsłużonych w systemie (średnio 12 tys. miesięcznie)

*Średnie liczone w latach 2024 - 2025

Klucz do sukcesu

Nasze partnerstwo z Centrum Terapii Dialog to więcej niż tylko projekt technologiczny. To ciągły proces oparty na zwinnej metodyce (Agile) i bliskiej współpracy. Regularnie ewaluujemy nowe potrzeby pacjentów i specjalistów, wspólnie wypracowując optymalne rozwiązania i dobierając odpowiednie technologie. Dzięki temu system stale się rozwija, a my możemy szybko reagować na nowe wyzwania biznesowe i technologiczne.