Centrum Terapii Dialog – partnerstwo w rozwoju dedykowanej platformy dla pacjentów, specjalistów i administracji.
Kontekst biznesowy i cele
Centrum Terapii Dialog to dynamicznie rozwijająca się sieć przychodni psychoterapeutycznych i psychiatrycznych. W 2019 roku stanęli przed wyzwaniem: jak przy rosnącej liczbie pacjentów i specjalistów utrzymać wysoką jakość obsługi i jednocześnie usprawnić procesy administracyjne?
Najważniejsze cele projektu:
- ułatwienie pacjentom dostępu do usług online
- poprawa jakości obsługi i komunikacji
- wsparcie specjalistów w codziennej pracy
- optymalizacja procesów administracyjnych
Najważniejsze wyzwania
Centrum Terapii Dialog potrzebowało dedykowanego rozwiązania, dopasowanego do swoich potrzeb i wychodzącego naprzeciw dynamicznemu rozwojowi organizacji. Konieczne było stworzenie intuicyjnej platformy, która:
- zapewni najwyższe standardy bezpieczeństwa i prywatności danych pacjentów
- zintegruje się z systemem dokumentacji medycznej EDM - podstawowym narzędziem do zarządzania placówkami i procesami medycznym
- połączy prostotę obsługi z elastycznością konfiguracji usług, by z łatwością adaptować się do zmieniających się potrzeb biznesowych
Rozwiązanie
W odpowiedzi na te wyzwania zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy w 2019 roku Portal Pacjenta, który stał się kluczową platformą. Przez kolejne lata system ten był rozwijany i rozbudowywany wraz z nowymi potrzebami, co doprowadziło do stworzenia holistycznego ekosystemu cyfrowego składającego się z trzech komplementarnych portali.
" Z Yellows współpracuję już od 7 lat i z pełnym przekonaniem polecam każdemu taką współpracę. Od początku czuję ich ogromne zaangażowanie i odpowiedzialność za projekt - mam poczucie, że podchodzą do niego tak, jakby tworzyli go dla siebie. Przez te kilka lat stworzyliśmy świetne rozwiązania które są codzienne używane i bardzo pomagają w pracy. To zespół ludzi, z którym po prostu dobrze się współpracuje - kompetentny, zaangażowany, otwarty i z prawdziwym partnerskim podejściem. "
Portal Pacjenta
To serce platformy. Dedykowana aplikacja webowa dla pacjentów Centrum Terapii Dialog, która stanowi główny punkt kontaktu i miejsce zarządzania wizytami. Umożliwia:
- rezerwację i opłacanie wizyt online
- zarządzanie terminami wizyt, podgląd historii spotkań
- zamawianie recept, weryfikację zaleceń po wizytach
- przesyłanie dokumentacji do CT Dialog
- zdalne podpisywanie dokumentów i zgód
- zamawianie dokumentacji medycznej
- wyszukiwanie specjalistów według nurtów terapeutycznych i problemów
Dzięki temu pacjenci mają pełną kontrolę nad swoimi wizytami – wygodnie, bez kolejek i dostępnie 24/7.
Portal Specjalisty
Początkowo zaprojektowany jako aplikacja mobilna, z czasem rozwinięty do pełnoprawnej platformy webowej, która wspiera codzienną pracę setek specjalistów oferując:
- wgląd w grafik i szczegóły wizyt
- wizyty online i łatwy kontakt z pacjentami w związku z nimi
- zgłaszanie urlopów i przerw w pracy
- procesowanie kontraktów terapeutycznych z pacjentami
- generowanie faktur i podgląd rozliczeń finansowych
- powiadomienia o zmianach godzin rozpoczęcia pracy
Portal Rozliczeniowy
Narzędzie dedykowane dla pracowników administracyjnych CT Dialog, które wspiera ich w rozliczaniu wynagrodzeń specjalistów. System pozwala na:
- elastyczne definiowanie warunków rozliczeniowych
- przeliczanie wynagrodzeń dla specjalistów
- korekty rozliczeń pod indywidualne przypadki
- terminową wysyłkę rozliczeń do setek specjalistów
Efekt współpracy
4,8 / 5
średnia ocen aplikacji przez pacjentów (18 940 oceny)
110 tys.
pacjentów skorzystało z systemu od początku istnienia
+700 tys.
wizyt umówionych online, (średnio 15 tys. miesięcznie*)
+540 tys.
płatności online obsłużonych w systemie (średnio 12 tys. miesięcznie*)
*Średnie liczone w latach 2024 - 2025
Efekt współpracy
*Średnie liczone w latach 2024 - 2025
Klucz do sukcesu
Nasze partnerstwo z Centrum Terapii Dialog to więcej niż tylko projekt technologiczny. To ciągły proces oparty na zwinnej metodyce (Agile) i bliskiej współpracy. Regularnie ewaluujemy nowe potrzeby pacjentów i specjalistów, wspólnie wypracowując optymalne rozwiązania i dobierając odpowiednie technologie. Dzięki temu system stale się rozwija, a my możemy szybko reagować na nowe wyzwania biznesowe i technologiczne.